onsdag 11 november 2015

Cellofanpåse topp.

Pynta en cellofanpåse med godsaker i.


Nu är detta köpekakor men tänk om det varit hembakade......


Lite saker som jag har använt.


Jag bigade på ungefär hälften.
3D kuddar under den utstansade cirkeln.


Stämplade några snöflingor och använde clear embossingpulver.
Använde min embossing "Buddy"så att embossingpulvret bara fäster där jag stämplat med VersaMark.
Den är toppen!

Nu är det bara att bygga ihop toppen.


Knöt en rosett med röd seambinding.
Man kan t.om ha det som ett julkort .

Här kommer några andra varianter.



Embossade den grå med clear embossing pulver

Får väl börja planera bakning för jag tyckte att detta var ett trevligt sätt att ge bort hembakade delikatesser i.


Hoppas att ni testar ,det var riktigt kul.
Kräma på och använd alla era dies former.

Stor kram !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar