onsdag 2 september 2015

Ett banner kort



Med We R memory keepers Banner punch board


Här ser du det mesta materialet som jag har använt









Limma ihop kort lagren,stämpla och kör i din stansmaskin.


Sätt häft kuddar på den runda utstansade för effekt.


Banner Punch Boarden är väldigt enkel att använda.
Jag bara gjorde några i olika tjocklekar.


Använde vellum i en embossingfolder för lite effekt.


Nu till det roligaste ... dekorera !!!
Jag chalkade kanten på fjärilen och limmade på det embossade vellumet.


Lite stickles och paljetter.


Insidan av kortet fick lite dekor med.

Ett lite enkelt kort till en kär vän .

Lycka till !

1 kommentar:

  1. vackra verk, du visar på din webbplats! Vänligen få tid med mig i mitt skapande bjuda över, var jag mycket nöjd!
    www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu
    Hälsningar från Marina

    SvaraRadera