tisdag 7 juli 2015

Sommarkort

Här kommer ett sommarkort som går ganska snabbt att göra. Du behöver ett Cardstock som bas, jag valde Canvas Vanilla. skar det i 30x15 och vek på mitten. Till framsidan skar jag ut en bit 14,5x14,5 från craftandyoudesigns underbara papperserie SpringGarden.
Jag inkade alla kanter med Distressink-Walnutstain.

Därefter började jag välja chipboards och blommor. Jag älskar de vackra chipboarden från Wycinanka så jag valde ett gäng därifrån. Blommor valde jag pastelliga färger som matchade pappret. 


Jag duttade lite bling på grenarna för mer detaljer. Avslutningsvis limmade jag på lite spets och stänkte med rosa Americana decor färg.

 Hoppas ni gillar kortet!






















                                                           Ha en fortsatt härlig sommar!
                                                                  Varma hälsningar
                                                                       DT Malin N


3 kommentarer: