torsdag 5 mars 2015

En enkel hälsning

För ett tag sedan köpte jag en rolig dies från Spellbinders och har sedan dess klurat lite på vad jag skulle göra med den. Men nu har jag fått ihop ett kort :)


 Det är "gallret" som är min dies och jag gillar den verkligen!!! Kan bli riktigt roliga effekter med den på alla typer av alster :)


 Lite blomster som jag även här använt en ny dies till. Perfekt storlek på blommor till kort enligt mig :)



 En ensam blomma i övre hörnet för att matcha de andra.



 På "gallret" fick det bo lite fjärilar.




Å så denna såååååå fina text även den från en dies från Spellbinders. Här har jag lackat med lite Glossy oxå.


 Insidan har jag hållit enkel tills jag vet vad jag ska göra med kortet. Kanske klär jag kanten runt "gallret" med lite mer blommor oxå.


Material:
Mönstrat papper - Maja Design - Stroling along the canal
Gallerdies - Spellbinders Grateful Lattice
Blomdies - Leabilities - Small flowers and leafs
Fjärilsdies - Joy Crafts
Textdies - Spellbinders Sentiments 3
Distressdyna till kanterna - Weathered Wood



Nästa vecka blir det nog en liten tutorial tror jag!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar