fredag 23 januari 2015

Kärlekskort i olika stil

Jag har gjort två st kärlekskort i helt olika stil men med papper ur samma serie. Kärlekskort är alltid bra att ha men nu när det snart är alla hjärtans dag så kanske det är läge att ha något hemma :) 

Pappersserien heter Lucky In Love och kommer från Echo Park. Du hittar den här. Jag har stämplat en Tim Holtz stämpel och embossat den i guld. Jag använde Embossing Powder från Ranger och kulören heter Princess Gold. Fast det finns flera olika guldnyanser. Det finns här  . Det hänger en söt berlock med två ugglor och ett hjärta i bandet. Den finns här



Här har jag använt mig av en väldigt snygg die ( flera ) från memory box. Du hittar den här
Jag har lagt på 3D-lack på de röda för att få bättre effekt av den röda färgen :) 
Pappret heter Love This. 




Inuti kortet finns det gott om plats för en hälsning :) // Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar