tisdag 16 december 2014

Juldekorationer

Äntligen tisdag igen. Är det bara jag som tycker att det går otroligt fort? Nästa vecka är det julafton och innan dess ska vi hinna ha fjortonårskalas, men tid till pyssel tar vi oss, så i dag har jag fått hjälp av min 11årige son med inlägget. Nu kör vi....


Vi har använt:
MDF ramar
Chalk paint  ljusblå och vitfärg, brunt vax
Sandpapper
Pion designpapper har använts till den runda ramen
Martha Stewart stans till de grågröna bladen
Vita blommor
Ljus dies
Tunt beigt juteband
Bjällrorna hittade jag i egna gömmor tillsammans med huset (dies) som Olle har använt.




Önskar er alla en riktigt goer tisdag och glöm inte att det finns chans att vinna presentkort på FBsidan Skapat av Pysseltagen. Nu ska jag gå och öppna mitt paket nr16 i min julkalender från Pysseltagen.
Kram DT-Malin


Visar Olles granram igen :) , han är mycket nöjd med denna och hoppas att den han ger den till i julklapp också blir det. 


2 kommentarer:

  1. Jättefint Malin men sorry... jag tror nog att Olle har trumfat dig... tycker nog hans e bäst. <3

    SvaraRadera
  2. Är böjd att hålla med ❤️
    Han har samma öga för sånt här som sin mamma.
    ❄️Jättefina ❄️

    SvaraRadera