lördag 20 december 2014

Häng i granen...

Hej!
Nu är det inte många dagar kvar och man stressar kanske 
runt för att hinna dom sista klapparna;)?
Jag körde en kombo pyssel julklapp inslagen hängande dekos till granen;))


Tror ni jag hunnit med så mycket i veckan som jag skulle? Nä.. Jag har hunnit göra färdigt en ask och så alla blommorna som ska sitta på askarna;)) Att göra egna blommor kan ju ta lite tid;)) Speciellt som man mistar för att färgsätta dom också.
 

Jag visade 5 st stjärnaskar förra helgen. 5 olika namn ska det bli som sedan ska få dekorera granen;)
Tagsen och bokstäverna är Th dies.


Jag har ju tjatat om min kotte dies från TH, kunde ju inte motstå att köpa den stora kotte diesen som kom. Perfeckt kombo till den lilla att göra helt underbara rosor med;)


Papperna kommer från Maja designs julkollektion.


Material;
TH dies Tag Collection och Kotten;)
TH stämpel som bakgrund på tags


Ha en riktigt trevlig helg och 4:e advent!


Kram
Erika
Pysseltagen- Din scrapoas på nätet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar