tisdag 25 november 2014

Adventskalender 2014

HoHo, 
idag är det mindre än 1 vecka till 1:a advent (jag gjorde en adventsljusstake förra veckan) och dagen efter är det 1 december och ÄNTLIGEN dax för Pysseltagens julkalender.

Ska bli så spännande att se vad där är i paketen...vad har de hittat på för ca 15:-/dag
Kan man få något spännande för den summan?
Vad ska man göra med detta?
Amen oj, vad är detta för något?
oj  vad nyfiken jag är...och på min paketlåda hade de skrivit KLÄM INTE...hmmm, jag råkade trycka, inte klämma, när jag hängde upp dem. Känner mig som ett barn ;)

Så här har jag hängt mina...i gardinstången i köket bredvid kaminen ;)
i ett jutessnöre med tvättklämmor i trä :)
Gissa om även barnen är nyfikna.






Har du som beställt en julkalender, frågor om vad man ska ha grejerna till, så är det bara att gå in på FB-gruppen "Skapat med Pysseltagen" och ställa frågan DAGEN EFTER datumet du öppnat paketet, så ska jag svara så snabbt jag hinner, mellan jobb och familj. Skriv JULKALENDERFRÅGA 6/12 (tex) så kan alla leta upp och fråga kanske till och med är besvarad av mig eller någon annan som hunnit före.

Nu går tiden fort...eller som barnen sa: -Mamma, om en månad är alla förväntningar och längtan över, då "bara" myser vi <3
Jag njuter faktiskt även innan av allt stå hoj med städa, pyssel, bak, rim, planering men jag kan hålla med om att det var lite onödigt att ha kalas i familjen den 22/12 men det blir ju inte alltid som man tänkt sig...och vet ni vad... Det blir ju jul ändå <3

Var rädda om er och mys på. Kram Malin

Hoppas ni har överseende med de dåliga bilderna, de såg inte alls så risiga ut i mobilen.

1 kommentar:

  1. Du är så ofantligt piffig Malin... Blir avis på din kreativitet. <3

    SvaraRadera