tisdag 21 oktober 2014

Rosa Bokmärke

Ojoj Tisdag igen. Idag är det dock en annorlunda tisdag...en rosa tisdag :)

Pysseltagen har lagt ut ett "Rosa paket" för budgivning på Pysseltagens FB sida, där alla pengarna går till Cancerfonden. Några av oss DT-tjejer hänger på och bjuder ut våra alster där även här går det oavkortat t Cancerfonden. Jag är först ut och mitt kuvertbokmärke går att bjuda på under Skapat av Pysseltagen (fb) och mitt inlägg där. 
Jag kan tyvärr ej hålla koll på budgivning via pm så på mitt bidrag är det öppet för budgivning till kl 00.00 idag (21/10)  jag pmar info till vinnaren. Glöm inte att det är för den goda gärningen :)




Bokkortet fäster du på bokbladets överkant :)
Kortet består av papper från Maja Design, stämpeln är en Saturated Canary, den underbara chipboardramen och Love charmsen hittar du naturligtvis också i Pysseltagens webbutik/butik.


Ha en underbar tisdag, kram Malin

Pssst snart bara en vecka till Åsljungaträffen, jag hoppas på bus eller godis ;) en hel helg att scrappa och skrämmas på. Oj vad jag längtar :)


1 kommentar:

  1. Fattar inte var du får all inspiration ifrån... så fint

    SvaraRadera