fredag 3 oktober 2014

Mera Halloween :)

Förra året hade dottern ett Halloween-party. Så härligt att få frossa i dessa härliga halloweensaker som finns hos Pysseltagen. Det finns en egen kategori i webshoppen som heter just Halloween. Du hittar den här




Som stomme har jag använt svarta papperspåsar. Det är riktigt kul att göra album av just påsar. Du hittar påsarna här. 


Jag har använt mig av papper från Anna Griffin. Jag har även klippt ut ur mönstrat papper till dekorationer. Jag har använt mig av ostduk, blommor och berlocker i hela albummet. 


Jag älskar dessa "skeletthänder" som jag även använde på min ljuspåse. De är väldigt prisvärda och finns i Halloween kategorin. Den snygga ramen är en chipboard ram som du hittar här. Jag har målat den med Crackle Paint. Jag älskar verkligen effekten av just crackle paint.


För att få lite färg i albummet så har jag använt mig av Distress Paint i lila och orange. De är så smidiga att bara dutta på lite färg där man tycker att det saknas :)  



Om ett par dagar finns albumet på plats hos Pysseltagen färdig som har möjlighet att titta förbi. Så kan du känna o klämma :) // Helena











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar