fredag 4 juli 2014

Minialbum del 2

Nu kommer sista delen av minialbumet som jag visade för ett par veckor sedan. Du hittar det första inlägget här. I det står det mesta av materialet jag använt. Här visar jag ur det färdiga resultatet ser ut.


Jag har gjort flera små minialbum i albumet :) 



Först i albumet är ett litet med olika flikar att vika ut. Jag håller ihop dem med ett vanligt kontorsgem som fått en ros som dekoration. Texten på framsidan är en del av ett papper från Blue Fern Studio och en stickers från We R memorykeepers. 


Här ser man när man öppnar ett par av flikarna



Och här öppnas den sista. Jag har dekorerat med fler stickers och washitejp. 


Nästa minialbum är en liten bok som jag fäst med band i ryggen på pärmen. Här ser ni mittuppslaget.


Mitt i boken har jag gjort ett dragspelsalbum. Det hålls fast med ett band och har dekorerats med lite doilies längst bak. 


Här ser du det öppet


Och sista sidan är ett "vattenfallsalbum med kort från primas Atc häfte 4*6 inch.







Album finns på plats i Pysseltagens butik för dig som vill kika närmre på det. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar