onsdag 21 maj 2014

Ny medlem i designteamet!

Hej på er alla besökare! Jag heter Lena-Marie och har fått äran att designa kort, scrapbooking, LO:s osv för Pysseltagen. Jättekul och så klart lite pirrigt, man vill ju göra så bra ifrån sig som man bara kan:-) Här visar jag min allra första LO på mig själv.
En närmare titt på tagen bakom fotot! En namndikt som beskriver mig själv på ett enkelt sätt.
På Pysseltagens webshop kan du hitta det mesta av det jag använt så som alla papper, band, spetsar, ostduk och bling. Den lilla, turkos charmsen som jag häktat fast i dragkedjediesen bara måste du titta närmare på så söta charms.

Mönsterpapren hittar du här och här. De är magiskt söta i verkligheten. Vanlig cardstock i färgerna Fern och Pear.

Med Martha Stewarts bokstavsform och superlätt lera fick jag till mitt namn. Om du inte provat att jobba med lättviktslera innan, så gör det! Här kan du kika på den. Man kan färga leran också... men det skall jag visa dig en annan gång;-)
Välkommen tillbaka nästa onsdag om du vill se mer av mina alster. Annars publicerar de andra i designteamet något i stort sett varje dag i veckan. Massor av härlig inspiration som du bara kan komma och njuta av när som helst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar