lördag 12 april 2014

Efter Regn kommer Solsken...

Hej!
Ett grattiskort behöver inte alltid vara ett kort;)
Till en liten tjej som fyllde 7 blev det ett paraply som var en av visningarna med tips och trix på  scrapträffen, Odengården. 
Tack för det Anna-Lena;)
 


Ett enkelt och roligt sätt att göra någon glad på;))
 

Bokstäverna kommer från en Timsan dies.
Blommor och fjärilar kommer från sizzix thinlits, delar från denna och denna.
Jag kom inte överens med dessa dies från början, men när jag började använda dom på mitt eget vis så blev det kärlek;))
 

Papperna kommer från ett Pima block som jag köpte förra våren, slut, men det finns många fina block Här! och det kommer hela tiden in nytt.
Har färgat in Hug Snug band med olika distressdynor, sprejat och torkat. 
Handtaget består av 3 grillpinar som jag lindat bandet runt.
En ny kantstans följde med hem från träffen också och den var jag tvungen att använda;)
Det blev denna!
 


Alla blommor och fjärilar har fått en runda med Distresse stickles.

Ha en fantastisk helg!

Kram

Erika


Pysseltagen- Din scrapoas på nätet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar