fredag 31 januari 2014

En vårig Layout :)

Ja just nu här i Skåne så har vi mycket snö :) Tyvärr även en hel del blåst vilket gör det mindre skönt. Kunde inte låta bli att scrappa ett vårigt foto från förra året... Men först ska ni få känna mig lite bättre. Vi har alla i DT gänget svarat på en del frågor. Här kommer mina svar.

1: 3 saker du tycker om.
          Innebandy, cola zero och choklad
2: Vad skapar du helst för typ av alster

          Layouter , minialbum, tags och en del tavlor. 
3: 1 sida du hämtar inspiration ifrån (gärna med länk så vi andra kan kila dit och titta)
          Ja här kan man väl inte svara Pinterest ? För den är bäst men annars så gillar jag denna tjejen http://lenemors.blogspot.se/ Hittar också en del inspiration på denna sida http://csicolorstoriesinspiration.ning.com/ man måste dock logga in men där finns mycket fint
4: Dina 3 favoritprodukter i pysselvärden....
          Stämplar, washitejp, färger ( mist + distresser alla varianter ) 
5. Favorittillverkare : 
          Heidi Swapp 
6. Hur skapar du ?När, långsamt / snabbt, hur ofta ? 
          Jag är en snabb pysslare, pysslar bäst ihop med andra på träff, försöker att pyssla varje vecka vid mitt pysselbord men ”scrapsurfar” varje dag. 
7. Hur länge har du sysslat med scrapbooking ? 
          Sedan årskiftet 2005/ 2006 
8. Vad är ditt bästa förvaringstips ?
          min RÅSKOG från Ikea och genomskinliga boxar från ArtBin. 

Här kommer layouten. Jag har använt härlig chipboard från Blue Fern Studio. De är jätteroliga att arbeta med. Du kan färga in, mista, använda som de är. Du hittar flera olika här



 Jag har även använt papper från 7dotsstudio, tårtpapper, metallhandtag och tags från Prima. 

Nästa vecka får ni se ett File Folder minialbum som jag gjort med hjälp av Gift Box Punchen :) 
Ses då // Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar