fredag 6 december 2013

Ett påskort att ge bort

Jag har gjort ett påskort med en tag i. Den är perfekt om du ska ge bort ett presentkort i julklapp eller kanske en peng ?

 
Påsarna hittar du här . Jag har använt papper och text från Primas julserie Holiday Jubilee. Granen har jag gjort av småbitar av Craft cardstock.

 
Stjärnan har jag stansat ut och dekorerat med Distress Glitter Vintage Photo.

 
Jag har "gjort" egna dekorationer med lera. Jag har använt denna lera och formarna är från Martha Stewart. De är dekorerade med lite Rock Candy Stickles.

 
Jag har även använt "snö". Du hittar det här.

 
 Kakservetter och Doilys hittar du i butiken i blandade varianter. . Kapsylen hittar du här. Satinband och snöre finns med i shoppen.
 


Vi ses igen nästa vecka. Tills dess Var rädda om er // Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar