fredag 29 november 2013

Ett tips på "Gå Bort" present

Nu i advent och jultider så går man ju bort en hel del. Här är ett tips på en enkel och kul gå bort present. Jag har köpt en glasburk på loppis. I den har jag O'boy, polkagrisar och mini marschmallows. Mums !


Som jag nämnde förra veckan så funkar Martha Stewarts färger på i stort sett alla underlag. Glas är ett av dem :). Jag tycker att det är bra att man kan köpa en färg och sedan använda den till många olika saker.

Jag har använt denna masken för att göra hjärtat. Jag har använt mig av dessa penslarna. De är superbra att använda när du ska "dutta" färg i en stencil.

 
 
Jag har prickat med vita prickar med en smal pensel. Färger jag har använt är Habanero och Summer Linen Martha Stewart Satin. Helmatt och urläcker färg :)

 
ett enkelt band och vips så är den klar . Bjuder på en närbild också.
 
 
Vi ses om en vecka // Helena

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar