onsdag 5 juni 2013

En gammaldags skrivmaskin

Har ni någon gång känt direkt när ni sett något pyssligt i en butik att DEN måste jag bara ha? Direkt när Tim Holtz släppte den här diesen så visste jag att jag bara var tvungen att ha den!!



 Jag som inte så ofta använder färglagda motiv letar hela tiden efter andra saker att ha som fokuspunkt på mitt kort, och den här söta skrivmaskinen funkar perfekt :)



 Även den här bannern med söta små hjärtan var något som jag fastnade för ganska snabbt!

Jag stansade ut den i två olika papper och bytte sedan ut de naturfärgade i bannern mot rosa. En omgång lack fick de oxå.



 Snurreblommor som jag stansat ut i akvarellpapper. Jag duttade med distressink ovan på blommorna och sen mistade med vatten, det blir så fin mjuk färg när man gör på det sättet.



Å så den fiiiiina skrivmaskinen :)

Jag har stansat ut den i Coredinations-papper och sen sandpapprat ovanpå för att få lite mer sliten look.


Material:
Kortstomme: Classic Natural - Cardstock
Mönstrat papper: Pion Design
Heartbanner - La-la land
Glossy Accents och Crackle Accents
Stämpel från Roxstamps


Det var allt från mig idag, nu ska jag kila ut och titta på 
studenterna som springer ut idag!

Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar