måndag 18 februari 2013

Mera Kenny K!

Denna gång en dam ( eller..!? ), Lady Raven:


Tycker mig minnas att hon tills nyss fanns i shopen , men här bland stämplarna från Whimsy Stamps hittar man en hel massa andra coola Kenny K-motiv ;)!
Färglagd är hon med Copics.   Pappren är från det gigantiska lager som jag samlat på mig ( har i princip tillsvidare ålagt mig själv med köpförbud när det gäller papper ;) ) det prickiga är ialla fall från Glitz Design, det andra från Basic Grey. 
Textstämpel från Magnolia och Mun från Stämpelkällan . Distressade Chipboardhjärtan som fått Crackle Accents på sig, Rött organzaband och litet metallhjärta.
MS Edge punch Lace Heart och de små hjärtana som blev över återanvände jag lite här och där, också med lite Crackle Accents på.


Närbild (fotad i dagsljus till skillnad från det färdiga kortet, blir lite annorlunda färger):


Ha en fin vecka, och alldeles särskilt alla ni som har sportlov nu!

KRAM!
Eva

2 kommentarer: