måndag 23 juli 2012

En enkel tag

Hej på er! hur har ni det mitt i sommaren? Själv har jag bara regn och åter regn, en o annan solstråle visar sig ibland, så jag har bestämt mej för att gilla läget.Jag har gjort en enkel tag, jag tog ett blad ur en gammal bok, stämplade med en fjärils stämpel som var med i senaste numret av craftstamper, färglade med dom nya kritaorna neocolor 2, jätteroliga att använda efter det tog jag 3d lack över alltsammans, färgerna blev lite dova av lacken,
sen tryckte jag flera hål i tagen och fäste svarta stenar med TH gem, blev lite rolig effekt, sen gjorde jag en blomma av tyll och satte fast med en brads.
Jag tog en bit svart spets och knöt om på tagen, Och så har jag naturligt vis rivit kanterna för att sedan chalka med en distressdyna, alla som känner mej vet att det är A och O i min scrapvärd, aldrig glömma att chalka och riva.
Det var allt för denna gången, ska se om jag kan komma på någon idé till torsdag, i så fall ses vi då
Tjingeling
Annette

Jag har använt följande:
Timzans tag dies
craft stamper
Kritor
3d lack
TM gem
Pärlor
Brads
Distresser
Spets

1 kommentar:

  1. Som vanligt är roligt att se de fina tag du gör :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera