söndag 22 april 2012

En omvänd LO...

och då tänker ni säkert... vad i hela friden menar hon med omvänd lo? Jo många Lo´s görs med vit cardstock som botten och dekoreras sen med färgade papper och dekorationer mm.
Min lo är tvärt om.. färgade papper som grund och så har jag dekorerat med vitt :D



Jag har använt mig av BoBunnys vackra färglada papper Flower girl som går matcha hur mycket som helst med varandra. Till detta har jag punchat ut en massa blommor och jag har även målat chipboard fåglar med vit gesso.


Jag tyckte nämligen att papperna hade så mycket färg så jag ville hålla dekorationerna neutrala.
Ha en underbar söndag. Kram Gäst DT- Johanna "pojjo"

Materiallista
Mönsterpapper- Bo Bunny flowergirl -Ivy, Dot, garden girl.
Dies - Tim Holtz -Distressed doily, Tag and bookplates.
punchar - Retro flower medium and smal.
Chipboards- birds
band- organsa grön

1 kommentar:

  1. Suuuperduuuperfint! Du har verkligen lyft fram det finA fotot på dettta sätt!
    Hoppas du har det bra! (....trots att vi i Gävle "snodde guldet från er - men silver är ju inte heller fy skam!!! ;-) )
    Kram!

    SvaraRadera