fredag 24 februari 2012

Stafflikort

Det var ett tag sedan jag gjorde ett Stafflikort.
Gillar denna vikning som ger utrymme för lite mer dekorationer.
Jag har använt två nyanser grå cardstock och svart.


Mönsterpappret kommer från Authentique, ett härligt 
lite kraftigare papper. Detta heter Uncommen Gifted
som jag använt både fram och baksida på.

 Jag har flitigt stansat ut både med min Slice och min
Cuttlebug. "Ramen" och fjärilen från Vintage Findings.
Följande dies: Sizzix TH Styled Labels, EK Success "etikett",
QK Rev Vines och Memory Box Marietta Buckle( Den svarta
blomman som syns bakom den turkosa Prima blomman).
Har även använt en MS kantstans.

Övriga dekorationer: Spets, rosblad och avlånga blad. 
Minirosor, pearls, ministenar, brads,knapp och floss.
Jag har som synes också sytt lite på maskin runt
det mönstrade pappret. Inkat med Distress ink Black Soot
samt lite glitter m Gelly Roll penna på bladrankan och
runt etiketten nedan.


Det var detta jag hade att visa idag.
Trevlig Helg!
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar