fredag 10 februari 2012

Näsduksvikning igen:) och ett Mushjärta

Jag har också gjort ett kort med näsduksvikning den här veckan.
Superbra vikning om man vill ta vara på lite spillbitar.
Dessa papper från Melissa Frances (Sandra o Wesley)älskar jag och
 nu blev sista bitarna använda:).
Jag fäste en egengjord ros på en "etikett".Den och ett smalt
organzaband håller kortet stängt.
Bakom stack jag ner en tag som döljer några personliga ord
till en vän. Tagen är distressad och stämplad med Distress dyna
Peeled paint. Några små hjärtan embossade och en härlig stor
öljett. Tycker de här öljetterna både sitter bra och blir snygga på
baksidan också! En bit spets fäste jag i tagen.


Så här ser insidan ut.
Grattis stämpel Inkido och Hörnstämplar
från My Paper World.


Och nu Muskortet.
Hittade ett kort som barnen gjort och förfinade stilen lite.
Passar till Alla hjärtans dag och kan även användas som
bokmärke.
Klipp ut ett stort hjärta och vik det på mitten.
Klistra på öron, nos och svans. Gärna rörliga ögon!
Jag har även stämplat lite swirlar och klistrat på några
små stenar.

 Öppet ser man nu formen av ett hjärta.
Jag klistrade på först ett rosa mönstrat papper i formen
av ett hjärta. Sedan tog jag spillbitar ovanpå på högersidan.



 Den härliga grodan och texten är från det här stämpelsetet.




Ha det gott!
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar