onsdag 29 februari 2012

Ett enkelt kort!

Idag är det onsdag igen och det betyder att Gästisen Ullis/LillBlomman huserar här i bloggen! Idag har jag skapat ett ganska enkelt och relativt snabbt kort, för att vara jag;)


Från My Minds Eye kommer dessa sagolikt vackra papper. Den ena sidan glittrar och glimmar och den andra är utan glitter så man kan välja själv hur "blingig" man vill vara. Jag valde att mixa med både glittrande papper och utan glitter. Jag har också använt gråa blommor från Prima till det turkosa. Det känns manligt och snyggt tycker jag. Även om detta kortet kommer att hamna i en mans händer kan man gott bryta av med lite skira detaljer som en pappers doilie, spets och organzaband.


Den snygga Labeln med text klippte jag ut från ett av papperna som heter Lost and found 2- Breeze "boyish" Handsome. Jag fäste den med 3d kuddar och vips så hade jag ett supersnyggt och lyxigt kort!

Detta var mitt sista inlägg som GDT i februari men jag har ju fått äran att även gästa i mars, så nästa vecka är jag tillbaka igen! Undrar om det blir en layout eller ett kort då;) Jag har underbara saker liggande på mitt skribord som Inger skickat till mig:)

Jag har använt:
Mönstrade papper från My Minds Eye- Lost and found 2-Breeze "boyish" Handsome, Breeze "boyish" Plaid, Blommor Prima Alla Prima, Pappers Doilie, Spets, Organzaband.

Kramar från Ullis/LillBlomman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar