måndag 2 januari 2012

Tävlingsbidrag - December månadsutmaning

Här kommer de sista läckra bidragen som kommit in till tävlingen!!

Bidrag nr: 15


"Hej
Här kommer mitt bidrag till denna månads utmaning, snacka om att vara ute i god tid hihi.
Detta lilla hus att tex hänga i granen var så roligt att göra att det blev flera stycken.
Kram Sussie"
Bidrag nr: 14

"Hej
Här kommer mitt bidrag till decemberutmaningen. Bättre sent än aldrig!! och på uppmaning av man och gäster.
Så här ser mitt nyårsbord ut nyåret 2011. Jag har gjort pappersrosetter av gammalt julpapper, embossat med guld, dekorerat med halvpärlor, guldull och organzaband. Allt på en bädd av mossa och kottar mm.


Gott nytt år
/Anna"



Bidrag nr: 13
"Hej! Här kommer ett bidrag så här de sista timmarna på året till December månads utmaning. Jag har gjort en liten bords dekoration till middagsbordet ikväll.
Nu önskar jag er alla ett riktigt Gott Nytt År!!!
Hälsningar Birgit."



Bidrag nr: 12


"Hej!
Här kommer mitt bidrag till månadsutmaningen. Jag har gjort en tag, som jag tänkte pryda nyårsdukningen med.
Tagen finns oxå i min blogg.
Mvh
Maria"
Bidrag nr: 11
 "Hej Pysseltagen!

Här kommer mitt bidrag till decemberutmaningen - Dekorera! Jag har valt att göra en dekoration till nyår, då vår dukning och all dekoration kommer gå i lila och silver så blev det en flask-tag till skumpan med texten "Skål" i samma färgtema.
Jag hoppas bildkvaliten och själva fotot är okej, det är min första utmaning jag deltar i så jag var inte riktigt säker på hur jag skulle ta fotot.
Får passa på att önska ett gott nytt scrap-år! :)

/Mvh Camilla Hansen"
 
Bidrag nr: 10

 "Hej Mio!

Mitt bidrag till decembertävlingen,

skulle behöva ett vidvinkelobjektiv så hade det kanske fått plats på en bild

hälsningar Annette" 
Bidrag nr: 9
"Hej!
Lite i sista minuten kommer här mitt bidrag till decemberutmaningen, en av mina två Kusudama julkulor, som jag gjorde för att julpynta i altanfönstret.

God fortsättning och Gott Nytt År
Lena"
 


Bidrag nr: 8
"Hej
Här kommer mitt bidrag till decembertävlingen. Jag har gjort en väggdekoration där familjemedlemmarna kan fylla i vad de önskar sig i julklapp. 

Gott nytt år
Marie Gustafsson" 


Bidrag nr: 7

"Hej!
Här är mitt bidrag till december-utmaningen: jul- och nyårsdekorationer. Jag har gjort en julgranskula till vår gran.
Den var himla rolig att göra!
God jul hälsar,
Bidrag nr: 6
"Hejsan,
Här är mitt bidrag. Jag gjorde en trappdekoration, en stor gran och ett pepparkakshus. Snögubbarna gjorde mina killar Lucas, 5 och Filip 2 år :)

God Jul!!

Annica"


Bidrag nr: 5

"Hejsan!

Vilken rolig utmaning ni har denna månad. Jag har altrat en julgranskula att hänga i granen, med en bild på vår dotter.
Har även bloggat den på min blogg och naturligtvis länkat till er!

Skickar två bilder, en på själva julgranskula mot vit bakgrund och en med den i grannen, fick tyvärr inte till det att inte få lite blixt i fotot.

MVH Camilla Jonsson/Milla80"
Bidrag nr: 4
"hej!här kommer mitt bidrag till eran tävling.http://pernilla-40.blogspot.com/2011/12/pysseltagens-decemberutmaning.html

mvh pernilla"
Bidrag nr: 3
"Här kommer min dekoration. En julkula i chipboard som jag embossat med svart utee och sedan borstat perfect pearl över :)
Med vänliga hälsningar


Bidrag nr: 2


"Hej!
Jag hittade ett mönster till ett pepparkakshus gjort i tyg. Jag tänkte att det måste gå att göra i papper. Sagt och gjort här är resultatet. Det blir mitt bidrag till månadsutmaningen-December. Min juldekoration.

God Jul o Gott Nytt År

önskar jag er alla.

Eva Kjällsdotter"


Bidrag nr: 1

"
Hej här kommer mitt bidrag till decemberutmaningen
det är två små askar som jag fick beställning på.
Man behöver inte mycket fantasi för att även kunna se dem som
ett par julgranskkulorbara bandet som fattas. Det är snusdosor i plåt som jag målat och dekorerat.
Och jag tycker att de har blivit lite jullika.
Jag har lagt ut bilderna i min blogg och länkat hit"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar