fredag 16 december 2011

Scrappad favoritstund

Bland det bästa jag vet är små fikastunder, hemma, hos en vän eller
 på något mysigt café.
Att bara stilla sig mitt i vardagen o stressen och njuta en stund.
Så idag visar jag en LO där jag fikar i juletid med mina små pojkar.


Papperna jag använt är:
Kaisercraft December25th Collect. Hope/Love och Believe
samt Inkidos Julprick Brun från ifjol
Jag har varit riktigt flitig med min symaskin, både sick-sack
och raksöm- ville få en mysig hemkänsla.


Alfabetet är QK Dragonfly
Dekorationer:
Grankvist, röda dekorationsbär, vit pyntbärskvist, en stor vit ros
och en mindre röd ros
beige crispyband
Nedan:
Metallornament med röda små stenar ditklistrade
Metallcharm med halvpärla
Brun tyll, brunt Hug Snug band


Kantstans MS och stans för band också MS

Ta nu vara på varje tillfälle till en mysig fikastund i advent!
Kram Linda


1 kommentar:

  1. Underbar layout, Linda! Gillar de många fina sömmarna! Kram!

    SvaraRadera