lördag 10 december 2011

Det sista...

Hej!

Här kommer bilder från sista julkursen.


Vi gjorde en liten "tändsticksask" där man kan stoppa i en liten chokladbit, men mått går ju alltid att leka med;)
Jag har använt bladstans från MS och Mc Gill. Papper från Maja Design och texten kommer från denna stämpel som jag delat på;)


Här ser ni den från sidan.


Här ser ni insidan och resten på textstämplen. Blommorna är gjorda med en liknande stans som denna. Ovalerna är spellbinders.

Vi gjorde en påse till allt det goda man kanske vill ge bort i jul;) Så här ser den ut!


Framsidan med samma sorts blommor. Maja Design papper. Denna stans är använd till att fästa bandet i, som jag tyvärr tror är slut i denna bred, men den finns i en smalare variant.

En klassisk kantstans från MS fick pryda nedre delen på påsen.


Jag hoppas ni får en trevlig lördag;) Har ni tur så återkommer jag idag med bilder på albumet som vi gjorde på albumkursen;)


Kram

Erika

2 kommentarer:

  1. Förtjusande vackra! Så duktig du är!

    Tänkte också tipsa om att jag kör en tävling på min blogg igen! Du var ju med och tävlade sist. Denna gång kanske det blir du som kammar hem en matkasse!

    SvaraRadera
  2. Hej Erika
    Det var mycket trevligt på kursen och jag har gjort flera tags med kanel på.
    Lotta

    SvaraRadera