tisdag 4 oktober 2011

En liten brevlåda!


Hej!

Ja, tema brevlåda är det denna veckan vilket jag tycker ska bli kul och jag tror att ni kommer att uppskatta det. Det är ju så att vi i DT-teamet har så olika stilar vilket jag tror att ni läsare tycker om;)
Det kommer att bli fler för den var både lätt och kul att ge bort;)


Jag har använt lite olika Tim Holtz stämplar och textstämplen kommer från detta set av underbara stämplar från Darkroom Door. Helt underbara stämplar;)

Det blev en perfekt förvaring till lite Jul tags och kanon att ge bort med innehåll;)

Ganska enkel, men dekorativ tycker jag!

Material;
Brun cardstock
Straw/classic
Distresser
Små dörrknoppar från TH


Kramar

Erika

2 kommentarer:

  1. Superfin den här också!!!
    När kommer mallen:)ser fram emot den!
    mvh Eva

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Hihihi...tålamod;) Håll koll på bloggen så ska du se;)

    Kram
    Erika

    SvaraRadera