onsdag 31 augusti 2011

Jag har altrat lite!

Hej på er!
Till idag har jag altrat lite. Först ut är en tändsticksask som ska matcha burken som jag
fyllde med värmeljus för ett tag sedan!
Eftersom burken i princip var helt odekorerad så valde jag att hålla låg profil även på tändssticksasken.

Jag rotade i min DT-låda och hittade lite smått och gott.

 En bit spets och även en halv liten kakservett. En bit snöre som jag lindade runt hela det övre partiet och knöt en liten rosett. Ett litet pärl-hjärta som nog inte finns kvar i butiken längre. De små söta chipboardfåglarna som jag låtit vara helt "naturella"men där jag satt små små vita pärlor som ögon. Och hela asken är förstås klädd i samma matchande Maja-papper som burken.



Sedan kom min kollega med en utmaning till mig faktiskt. Hon packade upp pennvässare här vid skolstarten och höll upp plastlådan som de levererades i och sa: "Den här var ju riktigt fin, den kunde ju du göra något med, med dina scrapgrejer!" Och så klart kunde jag inte motstå för hon hade ju så rätt! Hon har inte sett den ännu men jag tänkte faktiskt att hon ska få den, fylld med nån god choklad. Hon ska som jag plugga på halvtid i höst och det är inte helt fel med en chokladbit nån gång då och då om man sitter och läser så ögonen blöder ;D


Även här är det Maja-papper, sedan har jag använt en chipboard från Tattered Angels som jag fick i julas så just de finns inte kvar i butiken. Men det gör det vackra rosa Seam binding-bandet, rosorna, den ljuva vita spetsen och den fina Caméon

Den fantastiska metallfjärilen, jag kan liksom inte få nog av dem!

På ovansidan blev det bara några Pearls i hörnen men det tyckte jag räckte.

Vi ses igen imorgon, då ska jag visa er hur jag...
äh, jag tänker inte avslöja, ni får kika in istället....;D

Kramar!

Cath.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar