fredag 3 juni 2011

Två helt olika kort idag!

Idag visar jag två kort. Först ett med helt vanlig vikning.

Ramen har jag gjort av mina Spellbinders i

CS och ett tunnare spillbitspapper.

En bit rivet papper ur en gammal bok lätt distressat.

En urklippt pensé och en egengjord blomma

Några rester från en längre pärlswirl och ett

stort härligt metallhjärta med rosett av band fick avsluta.



Övrigt material:

Rosa CS

Pion Design Minnenas Ateljé Ornament
"- "- Bårder

Crackle Paint Picket Fence, Perfect Pearl Rust
Minirosor, vita tulpaner, blad (punch)


Nästa kort ett Trappstegskort som jag hittade i en

tidigare Magnolia tidning.

Tänkte först byggt upp med en söt sittande Magnolia

Tilda men så hittade jag det här färdigmålade

stämpelmotivet liggande i min låda som var i perfekt storlek.

Fick låna stämpeln av en snäll tjej på en

träff så jag vet inte var den kommer ifrån.

Däremot tog jag Magnolias staket klippte ut och målade.

Till det QK gräs och kanin dies.


Några minirosor fick kättra upp bakom staketet!
Som bas mörkblå CS


Stickles på fjärilarna och några blommor

Röda Paper Pen pluttar

Och så en bild från sidan:

Med detta önskar jag trevlig helg!

Kram Linda

5 kommentarer:

  1. SÅ snygga kort!
    Vad fantastiskt duktig du är på att texta...!!!
    Blir ju inget avis ;) *ler*
    Är det svårt att lära sig?
    Ha det gott, Annacarin

    SvaraRadera
  2. For noen flotte kort, likte spesielt fargene på det øverste. :)
    Klem, Anne.

    SvaraRadera
  3. 2 superläckra kort!! Kul vikning!

    Kram Katja

    SvaraRadera