tisdag 1 mars 2011

Ännu mera tags...


Hej!

Har gjort ännu en tag med de underbara stämplarna från Paper Artsy, stämplat på RangerTags. Vanila



Jag tog och trippelstämplade Bladkvisten från detta set. Med trippelstämpla menar jag att jag har fortsatt att stämpla tre gånger efter varandra utan att ta ny färg. Blir en lite kul effekt som är enkel att uppnå! Satte Hug Snug band, tror det var denna färgen, som dekoration i tag hålet. Helt underbart och roligt band att jobba med!




Fjärilen kommer från samma set och har fått ett lager crackle paint på sig. Grattis är stämplat separat och sedan utklippt i bitar, Crackle paint här också! Och som alltid har jag distressat kanterna! Lite lätt beroende av mitt disressande;)




Dessa kvistar kommer från ett set med Tim Holtz stämplar, ej i butiken. Men det finns dessa färskingar i shopen. Har använt samma teknik som bladkvisten. Denna tag har också fått en blomma gjord i tissutape. Fantastiskt vad man kan ha denna fina uppfinning till;) Hittade en brads från Basic Grey i gömmorna som fick flytta in i mitten.


Glöm inte bort att det är ny månad... Det innebär ny tävling;) Håll utkik i bloggen;)

Ha det så bra!

Kram

Erika

2 kommentarer: