måndag 1 november 2010

Bidrag nr: 7, nr: 8, nr: 9 och nr: 10 - Otoberutmaningen

Idag är det den första november, så det är dax att redovisa de sista bidrag för oktober månadsutmaning.

Det har inte kommit in så många bidrag denna månaden, men de som kommit in är heeelt underbara!! Så håll tillgodo!


Bidrag nr: 7
"Hej, här är mitt bidrag till tävligen.
Har länkat till er hemsida från min blogg.

Tycker ni har väldigt roliga tävlingar :D"


Bidrag nr: 8
"Hej!
Här kommer mitt alster till oktobertävlingen, Det är ett presentkort som är gjort som en bok,
på insidan finns det en tag bakom häxan att skriva en hälsning på, i mitten ett rör med godis i
och på högra sidan plats för en peng eller biobiljett (meningen med godiset var att det skulle passa som biogodis)


Hälsningar Annette i Hässleholm"


Bidrag nr: 9
"Hej svejs!
Var inne på er fantastiska sida på nätet och såg att man fortfarande kan skicka in bidrag till er Oktobertävling.

Här kommer mitt absolut första bidrag någonsin till en tävling (men kanske inte det sista).
Nu i Halloween-tider är det ju Bus eller Godis som gäller. Jag tänker på godiiiis, även om det är kul med bus ibland...men det är inte lika gott! haha Därför har altrat på en ask som jag ska ge till min underbara elevs familj. Asken ska givetvis fyllas med GODIS!


Alla saker som jag har använt mig av, är inhandlat i Ingers helt underbara butik, PYSSELTAGEN!

Opps nu blev det fel.... nästan alla saker. Förlåt...och så godiset förstås!

Tack för mig!
Kram Annelie"


Bidrag nr: 10
"Hejsan!
Tack för en rolig utmaning!

Här kommer mitt bidrag: ett fladdermuskort! Om man vågar kan man lyfta på "locket" och se vem som skrämmer dig i kväll... :) Texter och bilder har jag skrivit/ritat för hand och färglagt med akvarell på tub.

Happy Halloween!
Catta/ eldhexan
http://cattasskymningsland.blogspot.com/"

Tack tjejer för superläckra bidrag!!! Denna månaden har verkligen gett mig mycket inspiration :)

Cath återkommer ikväll med månadsutmaning för november och jag själv återkommer om några dagar med vinnaren för denna månaden!


Kram
BellaMio

2 kommentarer:

  1. Åååhh vilka superhärliga bidrag!!! Denna månad blir det verkligen inte lätt att rösta... :)
    Kram!

    SvaraRadera