fredag 22 oktober 2010

Bidrag nr: 3, nr: 4, nr: 5 och nr: 6 - Oktoberutmaningen

Nu närmar vi oss Halloween med stormsteg... Och innan vi vet ordet av är det väl jul!! Ja tiden den bara springer iväg...

Det har kommit in ett par bidrag till månadsutmaningen, så dem tänkte jag visa för er idag...

Bidrag nr: 3


"Hejsan!
Jag har skapat ett Halloween-hus. Massa roliga detaljer i form av stickers, grungefigurer målade med Crackle Paint och några handritade detaljer.
Det var riktigt roligt, så tack för en skojig utmaning!
Må så gott!
Karin"
Bidrag nr. 4
"Hej!
Tack för en roligt månadsutmaning! Jag valde att göra en läcker halloween-sko! Ofta handlar ju Halloween om att klä ut sig för barnen och jag tyckte det kunde passa bra med en fräck sko.
Blommorna har jag embossat med orange embossingpulver och matchat med lite detaljer i svart.
Stämpelmotivet innuti skon är målat med Distresser.
Kram
Johanna"
Bidrag nr: 5"Här kommer mitt bidrag till oktoberutmaningen.
MVH
Bidrag nr: 6
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till er tävling.
Jag har gjort ett Halloweenkort med en stämpel från Bildmålarna.
Texten kommer från Lelo Design.
Jag har målat med Promarker.
Har gjort det som ett Stafflikort med utstansade Spellbinders Dies.
Dekorerat med pärlor, runda och hjärtformade.
Punchat ut små fladdermöss.
Hälsningar Eva Fredriksson, Malmö
Tack tjejer för era fantastiska skapelser!!! Den ena läckrare än den andra, vilken inspiration ni ger oss!!!
Har du inte skickat in något bidrag? Ännu finns det gott om tid!!
Kram
BellaMio

2 kommentarer:

  1. WOW!!! Helt underbara bidrag allihop, fantastiskt kreativa! Tack för att ni detar :) !

    SvaraRadera