torsdag 7 oktober 2010

Bidrag nr: 1 och nr: 2 - Månadsutmaning Oktober

Två vackra och härliga Halloween-bidrag har det kommit in till vår månadsutmaning. Och dem tänkte jag visa för er nu!

Bidrag nr: 1
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till er roliga utmaning =) Det är en pop up kista som man kan lägga godis i till halloween.
Ha det så bra!
Kram
Malin"


Bidrag nr: 2
"Hejsan!
Här kommer mitt bidrag till oktobertävlingen!
Ett skak-kort blev det!
Vill man se mer bilder finns det på min blogg."

Tack tjejer för era bidrag!

Har du inte börjat knåpa på ett bidrag ännu, då är det dax nu!

Kram
BellaMio

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vem är skaparen bakom den läckra kistan - jag skulle gärna vilja koma i kontakt med henne!
    //ylva

    SvaraRadera
  2. Men så snygga båda två! Och Yes, såg detta nu, men dte är Majamelon som har gjort kistan!

    SvaraRadera