torsdag 30 september 2010

TACK TACK TACK!!!!

Tusen och åter tusen tack till alla goa kunder som kom och besökte oss under vår mässa!!! Det var sååå roligt att det var så många av er som kom och jag som bara har varit med en gång innan tyckte det var superkul att få träffa er igen!!

Det är tack vare er som det blev en så otrolig succé!!! TACK alla underbara tjejer (och några killar) för att ni kom!

Jag vill oxå tacka alla som pratade, frågade och tittade på mina/våra demos. Det var så roligt att få visa en produkt som jag verkligen gillar, och vi sålde verkligen massor med mists, glaze och glam! Så nu ser jag fram emot massa fina glittrande alster i bloggen, hihi...

Kram
BellaMio

1 kommentar:

  1. Jag har just hittat till Er!
    Vilket utbud på varor! Jag är överlycklig!
    Hoppas att butiken ska gå bra och växa!
    Ha en kreativ höst!

    SvaraRadera