tisdag 17 augusti 2010

Bidrag nr: 11, nr: 12, nr: 13, nr: 14, nr: 15, nr: 16, nr: 17, nr: 18 och nr: 19 - Augustiutmaningen

Vi har haft lite problem med mailen hit till bloggen, men det är fixat nu!! Men skulle det vara så att ditt bidrag inte finns med här i bloggen så maila oss igen!!

Jag vill oxå påminna lite extra om våra tävlingsregler, det har varit många denna månaden som skickar in alldeles förstora bilder till oss. Vi har ju bara ett visst utrymme till vårt förfogande, så tänk på bildstorleken söta ni...

Så raskt vidare till alla finfina bidrag som kommit in! Det är många och de är superfina!!

Bidrag nr: 11
"Hej!
Här kommer mitt lilla bokmärke till tävlingen. Det är lilla Tilda som ser ut att vänta på en bok att läsa.... Målat med distressfärger."


Bidrag nr. 12
"Hej på er!
Här kommer mitt bokmärke och bidrag till Augusti tävlingen. Jag har sytt med röd "tandtråd" på mörklila bakgrund.
Tack för en kul och utmanande tävling.

Vänligen
Jenny / kortateljen"


Bidrag nr. 13
"Här kommer mitt bidrag till augustimånadens utmaning.
Kul att göra ett bokmärke.
Sömmar har jag sytt två stycken den ena med blått och den andra med naturfärgad tråd.
Bokmärket har min stora tjej redan lagt beslag på.

Jag har lagt upp på min blogg + att jag har länkat hit.

Kram
Marita / snojbi"


Bidrag nr: 14
"Hej!

Väldigt kul utmaning det här.
Här är en länk till mitt bidrag, där jag skrivit hur jag gjort bokmärket.
Tack för en kul idé med att sy på bokmärket, nu blev det langettstyng på detta…

/Pillan"


Bidrag nr: 15
"Hejsan!
Här kommer mitt bidrag till augustitävlingen, både fram och baksida.
Jag har sytt runt stämpeln som ni kan se.
Jag valde att göra ett väldigt platt bokmärke då jag är rädd att man förstök boksidorna annars.
Tack för en kul tävling, jag kommer länka till den!
Här är min pysselblogg.

Mvh Linda!"


Bidrag nr: 16
"Hej igen!
Nu blir det ett sista försök.
Jag får bara tillbaka att det inte går att skicka.
Så nu håller jag tummarna.
Hälsningar Therese"


Bidrag nr: 17
"Hej
Här kommer mitt bidrag till eran tävling.

Med vänlig hälsning
Maria P
http://mariasmix.se"


Bidrag nr: 18
"Hej!
Här kommer mitt bokmärkesbidrag till er augustitävling =)
Tack för en rolig tävling!

Kram
Malin/Majamelon"


Bidrag nr: 19
"Hej!
Här kommer en bild till utmaningen "bokmärke".

MVH Ingela
www.ninnisskapargladje.blogspot.com"

Tack tjejer för alla fantastiska bidrag, det ena vackrare än det andra!!! Ni är såååå kreativa!

Och som sagt, finns inte ditt bidrag med i bloggen nu så maila igen!!

Kram
BellaMio

5 kommentarer:

  1. Underbara bidrag verkligen :)

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. Vilken är mailadressen till bloggen ???
    Det är en .live-adress i tävlingsreglerna, medan butiken berättar att den adressen inte fungerar som den ska...

    SvaraRadera
  3. Hej Anonym... Jodå det funkar alldeles utmärkt att maila till den adress som står angiven i tävlingsreglerna.

    live.se och telia hade lite problem med mail förra veckan, men det är löst, så det går alldeles utmärkt att maila nu igen.

    Kram
    BellaMio

    SvaraRadera
  4. Wow, så många helt underbara bokmärken!!!
    Kram/ Eva

    SvaraRadera
  5. Fantastiska bokmärken som ni skapat, tänk vilka glada böcker det ska bli ;D
    Kram på er!

    SvaraRadera