lördag 17 juli 2010

Invigning hos Pysseltagen!!!

Den 28 och 29 augusti öppnar vi upp tillökningen (30 kvadrat) och har invigning av våra nya stoooora lokal.
.
Det blir massa roligheter, fantastiska erbjudanden och dessutom kommer BellaMio, Lotta, Carina, Malin och Inger att finnas på plats för att visa tips och svara på era frågor.
.
Våfflor gräddas och bjuds på i vår stora härliga trädgård.
.
Du är välkommen till oss för att fira vår nya butik, inspireras och shoppa.
.
I trädgården kommer vi även att sätta upp ett stort tält (40kvadrat), men vad som händer där får än så länge bli en hemlis, hihi…
.
Vi kan ju inte avslöja allt på en gång!
.
Tid: Lördag 10-17 Söndag 10-15
.
Hoppas att vi ses då!
.
Välkomna!

4 kommentarer:

  1. Ses kommer vi absolut att göra för vem vill missa något så spännande???
    kramar Annette

    SvaraRadera
  2. Jag kommer och har troligtvis bilen full med folk.

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt!!!
    Jag hoppas verkligen kunna lösa logistiken så jag kan komma :)

    SvaraRadera
  4. Hej jag vill tacka för en trevlig och intressant lördag med massa tips och ideér och det var även roligt att träffa lite folk och prata med, jag pratade med en tjej ifrån Halmstad som älskade och göra album vet ej vad du heter men det var trevligt att pratas vid.Mvh Camilla i Perstorp.

    SvaraRadera