torsdag 1 juli 2010

Bidrag nr: 24, nr: 25, nr: 26, nr: 27 och nr: 28 - Juniutmaningen

Så är det då dax att presentera de sista bidragen i utmaningen för Juni. Så många fina!!!

Bidrag nr: 24

"Hejsan!

Har gjort ett bidrag till er junitävling.
Tyckte mycket om skissen så jag gjorde en sommarlayout på något av det somrigaste jag vet.....svenska jordgubbar!!

Skickar in mitt bidrag nu och börjar sedan packa inför min resa till Kroatien på fredag! Skall bli härligt!
Önskar er en skön sommar!

Mvh Ann-Louise / Miss Allis
http://www.alab-snorochglamour.blogspot.com/"


Bidrag nr: 25

"Tjohej
Här kommer mitt bidrag.
Somrigt kanske ni nu undrar, jo så här är det.
Texten är lite som jag försöker intala mig när man står framför spegeln och INTE ser ut som Beach 2010...
Ha det gott
//Maggan
Bidrag nr: 26
"Hej
Skickar min tolkning av denunderbara skissen
Ser ni golf flaggan av vit filt ?? :)
ha en fortsatt skön sommar
kram Monica Olson westman
Moliden"
Bidrag nr: 27
"Hej
Det är första gången jag gör en LO men ville försöka för när jag såg skissen och tema sommar visste jag precis vilka kort jag skulle använda. Dom är tagna på Öland sommaren 08 och är på min son och hans pappa som tyvärr inte är hos oss längre då han dog i cancer i feb i år. Så dess kort betyder så mycket för mig.
Tack Susanne"
Bidrag nr: 28
"Hej!
Här kommer mitt bidrag till juni-utmaningen.
MVH
Sofi"
TACK alla ni goa tjejer som skickat in bidrag till vår månadsutmaning!!! Det kommer verkligen inte att blir lätt att rösta denna månaden.
Jag återkommer senare idag med en ny månadstävling. Det är nämligen min tur :)
Kram
BellaMio

1 kommentar:

  1. Helt fantastiska bidrag kommer ni med tjejer och jag kan bara hålla med Mio, det kommer att bli riktigt klurigt den här månaden (också!)!

    SvaraRadera