söndag 6 juni 2010

Såååå vacker läsarpost!!

Tjolahopp på er!!

Igår var jag iväg på scrapavslutning, vi var ca 10 tjejer som satt och pysslade tillsammans hela dan. Sååååå mysigt!!

Och när jag kom hem hade jag fått detta läckra mail i inkorgen!

"Hej Inger!
Här kommer bilderna på mitt födelsedagsprojekt till äldsta sonen som fyller 32 snart.


Har använt mina nya stämplar, de nya Tim Holtz diesen, dekorerat med lite blandat från gömmorna bla kugghjul från en gammal klocka som jag skrotade, några gamla frimärken. Vintage bilderna får symbolisera "godiset" i asken, liknar ju nästan franska kortkan säkert passa till en ung man,

Hälsningar Annette i Hässleholm"








Visst är det bara sååååå läckert!!!! Tack snälla Annette för att du mailar in och visar oss!!!
Kram
BellaMio

3 kommentarer:

  1. Den blev ju kanonfin! :) Kram Marleen

    SvaraRadera
  2. tack Marleen :)

    SvaraRadera
  3. Helt underbar! Vad roligt att du vill visa oss alla! Kramar!

    SvaraRadera