fredag 11 juni 2010

Bidrag nr: 3, nr: 4, nr: 5 och nr: 6 - Juniutmaningen

Så var det fredag igen!! Jag äääälskar fredagar. Bästa dagen i veckan enligt mig, hihi...

Lite vackra tävlingsbidrag har det kommit:

Bidrag nr: 3

"Hejsan Hoppsan!
Här kommer mitt bidrag till juni utmaningen.
Fick ju nytta av både glitter penna och min fina nya fjärils stämpel jag inhandlade på Pysseltagen förra helgen hehe ;)

Kram på er!
/Izadory"

Bidrag nr: 4"Hej!
Här kommer mitt bidrag till Juni utmaningen.
Jag tror nog ni ser det är från skissen. *ler*
Mvh JOhanna "pojjo" Westin"



Bidrag nr: 5
"Hej här kommer mitt bidrag som jag även lagt på min blogg och länkat till er.
Bilden är tagen på dagisets sommarfest i år
min blogg http://mammasol.blogspot.com
Hälsning mammasol/Solveig"


Bidrag nr: 6
"Hejsan!!
Underbar skiss!!
Här kommer mitt bidrag!

Mvh SofiaH"
Tack tjejer för era superläckra bidrag!!! De är alla såååå fina :)
Kram
BellaMio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar