måndag 28 juni 2010

Bidrag nr: 20, nr: 21, nr: 22 och nr: 23 - Juniutmaningen

Så har midsommar varit, vi hade underbart väder! Så det blev inte mycket tid över till pyssel, hihi...

Men vi har fått massa fina bidrag till månadsutmaningen!

Bidrag nr: 20
"Hej hej!
Detta är första gången jag är med i en utmaning och skapar efter en skiss.
Så här blev min tolkning!
GLAD MIDSOMMAR
//Sophie Eklöf/sophie_ek"


Bidrag nr: 21
"Hej Pysseltaget!
Här kommer mitt lilla bidrag på en tandlös tjej.
Var en kul utmaning.

Mvh Anna"


Bidrag nr: 22
"Ett somrigt födelsedagskort blir mitt bidrag till juniutmaningen. Skissen var superfin!
Mvh Tessan
Bidrag nr. 23
"Här kommer mitt bidrag =)
Svävade iväg lite där och använde en förstoring istället för 2 foton ;)
KramJessica / coffeeaddicted"
WOW tjejer!!! Vilka fantastiska bidrag ni har skickat in!!! Jag blir alldeles stum. OCH inspirerad :)
Kram
BellaMio

1 kommentar: