onsdag 5 maj 2010

Tips och Trix-torsdag!

Hahaha, nä jag är inte vilsen i pannkakan! Jag vet att det bara är onsdag idag!

Men vi DT's (Cath, Eva och BellaMio) som fixar med Tips och Trix-torsdag skulle vilja ha er hjälp.

Vi vill veta vad ni vill se för tips och trix!! Ska det var basic typ hur en skärmaskin fungerar, eller ska det vara tekniker (gör din egen bakgrund)? Eller kanske en kortvikning ni gått och funderat på? Ja vad vill ni att vi visar??

Svara på inlägget och bara ös på med önskemål!!!

I den mån vi kan så ska vi försöka möta era önskemål. Så önska i massor nu allihopa!

Kram
BellaMio

16 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja att ni visar hur ni färglägger med promarkers, tex hur ni "skuggar", gör "slingor" i håret vad ni använder för färger då osv. För det är sånt jag inte kan ännu och vill lära mig ;)

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag skulle vilja veta hur man gör ljuskortet. Sussie

    SvaraRadera
  3. Eva Kjällsdotter8 februari 2011 kl. 20:42

    Hej,
    Jag önskar att ni visar lite olika vikningar på kort.
    Pop up kort m.m.
    Eva

    SvaraRadera
  4. hej Jag skulle gärna vilja att ni visade hur man ska fotografera sina alser på bästa sätt om man nu skulle vilja skicka in ett bidrag

    Hälsningar Mona

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja veta hur man färglägger stämpelmotiv och vad msn ska ha för papper och pennar . Johanna

    SvaraRadera
  6. Jag skulle vilja se hur man gör en korsettväska

    SvaraRadera
  7. skulle inte vara fel med lite nya kortvikningar..det kan man inte få
    för mycket av...

    SvaraRadera
  8. Nya kortvikningar är alltid skoj och även nya tips på askar

    SvaraRadera
  9. hur man kan använda tim holts nya distress pennor

    SvaraRadera
  10. Åhhh jag skulle så gärna vilja se en tutorial där Eva visar hur hon färglägger på kraftpapper... Tycker det blir alldelens galet snyggt men jag får inte alls till det... *håller tummarna*

    SvaraRadera
  11. Hej Kan ni inte visa lite hur man målar med Distress markers??
    Ingela

    SvaraRadera
  12. Vill gärna ha en lektion i hur man bygger upp ett motiv och även hur man bygger färger. Y.

    SvaraRadera
  13. Jeg önskar jeg hade en lignendeafär her i staden

    SvaraRadera
  14. Skulle vilja veta hur man gör väskan som Lotta har gjort.
    Det är den med vit påse!!

    SvaraRadera
  15. Hej! Skulle vilja veta hur man gör Bella Mios senaste ramkort. Eva

    SvaraRadera
  16. Ser ut att vara ganska gamla önskningar, tar ni fortfarande emot önskemål?
    Letar förtvivlat efter något bra sätt att paketera julklappspengen.
    Svärmor ska varje år ha 5 st och jag gör alla lika, det är ok, men jag vill gärna variera från år till år.
    Har nu gjort dubbelt kort med ficka på insidan, bokkort, dubbelt med uppdragbar tag, alltiett kort/kuvert....
    Har ni någon idé som kan passa kanske?

    SvaraRadera